FANDOM

King Pig

Seakuningas (inglise keeles on King Pig) on pea antagonist ja lõplik boss Angry Birds mängude. Kas juht kõik siga, mida ta kasutab nii minions varastada linnude munad. Aga iga kord kuningas siga ei ole, kuid see ei anna iga kord uus plaan tulla varguse munad.

Tekkimist mänge Edit

Angry Birds Edit

Esmakordselt esialgses Angry Birds ilmub 3-21 tasandil. Enamasti see juhtub lõpus (väga harv keskel) on episood. Lõpus iga episoodi King sigade, lindude kaotaja saab palju vigastusi. Samuti näidata, et ta elas, ta vilgub vasakul silma. Ka mõnikord ilmub see kuldne muna. Aasta Kuldmuna number 13 neli kuningat. Ja neli siga King ilmub Eggsteroids № 7.

Angry Birds Seasons Edit

Angry Birds Seasons-il on ta nagu Angry Birds-il, kõige tõenäolisem lõpus või keskel episood, kuid episood Go Green, Get Lucky ta ei ilmu, vaid kuldne muna "kolm tähte". Ka mõnikord ta kannab eri kübarad ja/või tarvikud, näiteks:

  • Season's Greedings ja Wreck the Halls: riietatud jõuluvana kostüümi.
  • Year of the Dragon: ta kannab Hiina kroon.
  • Piglantis: riietatud ülikonda Poseidon.

Angry Birds Space Edit

Angry Birds Star Wars Edit

Seakuningat ilmub Angry Birds Star Warsis Palpatiin, ent praegu me nägime teda ainult pildides ja videodes, mängis ta kuigi ei ilmu. Mõned mõtlevad, et tulevikus ta ilmub Cloud City episoodis.

Teised mängud Edit

Also on FANDOM

Random Wiki